Friday, July 18, 2014

THE PROPHETS ~ A TERRIBLE COMPANY “先知 ” - 一个可怕的的伙伴

" The Prophets "  - A Terrible Company
“先知 ” - 一个可怕的的伙伴




     Ha! Says the Lord. For sure in this age and in this season. My prophets are about to do some strange and some extraordinary things.
哈!耶和华说的。为了确保在这个年龄,在这个季节。我的先知们是关于做一些奇怪的和一些不平凡的事。

     Yes, prepare. Prepare yourselves for the extraordinary, for I AM raising up a people, I AM raising up a company of prophets who will act as an abrasion to the body of Christ, for surely there are many of My servants who will even question and wonder at the manner in which My prophets have been called to walk in these days. For I AM raising My prophets from the East and from the West, from the South and from the North. And not many are known and not many are well versed. But they are well versed in me, says the Lord.
是的,做好准备。准备自己的不凡,因为我提升了一个人,我提升了一班先知谁将会作为一个磨损到基督的身体,因为肯定有很多我的仆人谁将会在连的问题和奇迹以何种方式我的先知们在这些天一直呼吁走。因为我是从东西从南方和北方提升我的先知们。他没有多少是已知的,而不是许多人都熟悉。但他们精通得是我耶和华说语。

     For these ones, yes, these ones, yes, their faces are set like flint. They will not heed the voice or the system or the politics and manipulations of man or minister. They shall one by one come forth in this time. And they shall not need or require man's favor or reward, for they are a strange and wonderful breed dedicated and holy unto the Lord. For they are neither bribable nor corruptible. for their master is neither mammon nor fame, nor favor. but their master is the mighty Holy One of Israel. And so these ones shall arise, and many, many of My ministers shall watch and stand ambivalent. And they shall come forth with a fierce countenance for they do not listen to the voice of man. For they have been trained in the desert place and the wilderness. For they have been raised on misunderstanding and rejections. For they have walked being despised and passed over and have been come forth and shine like gold. they can be bought by no man, no ministry, no pastor or elder.
对于这些的,是的,这些的,是的,他们的脸上都设置如坚石。他们不会听从语音或系统或人为或大臣的政治操作。他们将一个接一个出来就在这个时候。他们将不再需要或要求的人的好感或报酬,因为他们是一个陌生而奇妙的品种,致力于圣洁顺服主。因为他们既不是bribable也不坏的。对于他们的主人既不是财神,也没有名气,也没有好感。但他们的主人是以色列的强大圣者。等等这些的人应会出现,很多,很多部长们会密切留意事态和立场矛盾。他们要出来了激烈的面容,因为他们不听人的声音。因为他们被训练在沙漠的地方,旷野。因为他们已经提出的误解和排斥。因为他们走过被人鄙视,并通过了,并已站出来亮得像黄金。他们可以没有人,没有的事工,没有牧师或长老购买。

     For they are Mine, says the Lord. As refined by fire, they hold only to Me. they speak only My words. they do only My deeds. And so it is that first one shall rise, and I shall confirm his words with My hand. And then ten shall arise close behind. and then twenty, and then a hundred, and then a thousand, like fire spreading across My Church.
因为他们是我的,是耶和华说的。由于精炼被火,他们持有只属于我。他们只说我的话。你只能做我的事。所以这是第一个要涨的,我必须确认他的话用我的手。然后10应引起紧随其后。然后20,然后再百,然后一千,火一样蔓延在我的教会。

     And they shall raise their voices in judgement against the false systems of My Church.  And they shall raise their hand even as Elijah, and My signs and My judgement shall come forth.
他们要提高自己的声音,判断对我的教会的假制度。他们要举手,甚至以利亚,和我的症状和我的判断就出来。


     And so it is that even My leading ministers shall stand back in wonder and receive these as My prophets, for surely the fear and conviction of My  Father shall fall upon them and they shall know that these are His, His alone. And so My ministers shall take heed. They shall take account of their ways, and so it shall be that because of the fierceness of their rising, so My servants shall fall and shall repent. And so My Church shall turn.
因此,这是连我的领导的部长应站在难怪背部和接收这些作为我的先知们,对于一定的恐惧和信念,我父必倒在他们身上,他们就知道,这些都是他的,他的孤单。所以我的部长们应留意。他们应考虑到他们的方式,因此它应是由于激烈的他们上升的,所以我的仆人必倒并悔改。所以我会谈谈。

      And so because of these mighty unseen ones, I shall stay My judgement. And even as Jonah stayed My hand at Nineveh,  so shall My hand be stayed against disobedient generation of My Church. And so a great outpouring of My mercy shall come forth. Watch well and see this terrible company, for I tell you that even at this hour their rise in your midst. Take care and discern correctly that you may not be found having despised these strange and terrible ones, the prophets of the Most High.
所以,因为这些强大的看不见的人,而且我会留下我的判断。甚至约拿住我的手在尼尼微,所以应我的手被搁置对不听话的代我的教会。所以我的慈悲的伟大流露就出来。关注好,看到这个可怕的公司,因为我告诉你,他们在你们中间,甚至在这个时候崛起。请注意,正确地辨别,你可能不会发现有鄙视这些奇怪而可怕的人,至高者的先知们。


Derived from " JOURNAL OF THE UNKNOWN PROPHET "
A VISITATION OF JESUS CHRIST

No comments:

Post a Comment