Monday, September 24, 2012

Come, before Your presence O Lord !




Father, I come before YOU .... last Sunday morning.entering into Your presence and give thanks to what you have done in my life.  

       During the church praise and worship service..... I see Your glory descended from heaven, I see Your angels busy coming down and up from heaven..... I can not stop myself by start dancing before YOU, my desire to love you has driving my hands to start conducting the the choir and music team and bring the whole worship to another level....
       啊爸天父,我來到的面前.... 進入了袮的同在和你所擁有的最後一個星期日凌晨感謝之前。

天父,我來到的面前....
上週日上午,進入的存在,並以在我的生命做了感恩。
在教堂的讚美和崇拜.....我看到從天上你的榮耀降臨,我看的天使忙碌開始下降,並從天上.....我可以開始跳舞之前,無法阻止我自己,渴望&愛袮.... 已經駕駛我的手開始進行的合唱團和音樂團隊和帶動整個禮拜帶到另一個層次....

       When I close my eyes, I felt Your mighty O LORD. Nothings, absolutely nothings compare to the time being with YOU as well as Your ministering angels. People refuse to leave their seats even after the service because we meet Your awesome present, I heard my voice shooting up higher to higher like a wave after another wave.... so glorious, so peaceful and so joyful.....  
    當我閉上眼睛,我覺得的強大耶和華的存在。沒有任何事情,絕對沒有任何事情比作時間和以及服役的天使。大家都拒絕離開自己的座位,因為我們滿足袮!的存在真棒!!!我聽到我的聲音投入更高更高等之後又一波一波....那麼光彩,那麼安寧等快樂.....

LOVE YOU SO MUCH ♥ ♥ ♥,
Your precious child,
Cassandra LAI

               **************************


      Bapa, urapilah, aku datang sebelum ANDA dan masuk ke hadiratMu .... bersyukur kepada apa yang Anda miliki pada hari Minggu pagi yang lalu.

      Selama pujian gereja dan kebaktian ..... Saya melihat kemuliaan Anda turun dari surga, saya melihat malaikat-malaikat Anda sibuk turun dan naik dari surga ..... Aku tidak bisa menahan diri dengan menari awal sebelum ANDA, keinginan saya untuk mencintai Anda telah mengemudi tangan saya untuk memulai melakukan tim paduan suara dan musik dan membawa seluruh ibadah ke tingkat lain ....  
     
        Ketika saya menutup mataku, saya merasai perkasa-Mu THE.ya Tuhanku. Orang-orang tidak ingin untuk meninggalkan tempat duduk mereka bahkan setelah layanan karena kita bertemu HadirMu dan mengagumkan Anda, saya mendengar suaraku menembaki lebih tinggi untuk tinggi seperti gelombang demi gelombang lain .... gembira begitu mulia, begitu damai dan begitu sukacita .....



CINTA YOU SO MUCH ♥ ♥ ♥,

AnakMu yang kekal dikasihi,

C
assandra LAI

No comments:

Post a Comment